Teraz Czytasz
Nowy True Match

Nowy True Match

Idealne dopasowanie z 6 pigmentami.

Perfekcyjna cera bez cienia wątpliwości to efekt, o którym marzą kobiety. Eksperci L’Oréal Paris odpowiadają na tę potrzebę udoskonaleniem podkładu True Match. Dzięki nowej formule True Match Serum aż 99,5% kobiet znalazło swój odcień. Za skutecznością stoją dwa dodatkowe pigmenty.

UDOSKONALONA IKONA

True Match to podkład od lat znany jako ten, który jest w stanie sprostać największym wymaganiom. To za sprawą płynnej konsystencji, która idealnie wtapia się w skórę i zawartości kwasu hialuronowego, który wzbogaca produkt o właściwości pielęgnacyjne. Eksperci L’Oréal Paris nie ustają w udoskonalaniu kultowego produktu, tym razem wychodząc naprzeciw potrzebom osób o jasnych typach karnacji, dla których dobranie autentycznego i naturalnie wyglądającego koloru, jest wyzwaniem. Odpowiedzią jest kompozycja sześciu pigmentów. Wzbogacono skład o dwa dodatkowe – zielony i niebieski. To właśnie te kolory odgrywają kluczową rolę przy dopasowaniu się do potrzeb jasnych cer. Swój odcień podkładu True Match z sześcioma pigmentami znalazło w ten sposób aż 99,5% przebadanych kobiet.

Znalezienie odpowiedniego koloru ułatwia także wirtualne narzędzie od L’Oréal Paris. W paru prostych krokach ułatwi dobranie odcienia, w których ilości łatwo się pogubic, nawet mając przed sobą półkę z produktami.

https://www.lorealparis.pl

TRUE MATCH x NUDYESS – WSPÓŁPRACA SKROJONA NA MIARĘ

Perfekcja produktu stała się inspiracją dla wyjątkowej współpracy pomiędzy L’Oréal Paris a polską marką Nudyess. Znana z talentu do dopasowywania się koncepcja modowa oferuje sukienki, spódnice i inne elementy garderoby, które doskonale współpracują z naturalnymi potrzebami różnych sylwetek. U podstaw idei tej rodzimej marki fashion stoi klasyka. Nudyess istnieje, by kobiety zawsze mogły czuć się swobodnie i atrakcyjnie w dynamicznym świecie zmieniających się trendów. W ramach współpracy powstał projekt sukienki równie uniwersalnej

i ponadczasowej jak kultowy podkład True Match Foundation. To model o długości midi, który z łatwością można dobierać do kolorów skór reprezentowanych przez odcienie podkładu L’Oréal Paris. To uniwersalna kreacja, która podkreśli wyjątkowość i charakter każdej kobiety – niezależnie od wieku, wzrostu, figury czy koloru skóry.

Bohaterkami kampanii zostały Basia Pasek, Magda Cygan i Klaudia Zając oraz wybrane w konkursie klientki Nudyess – Magdalena Zalega, Weronika Madej i Magda Bisaga.

To przedstawicielki różnych kształtów, potrzeb i kolorów cery, kóre inspirują tysiące osób do większej wiary w siebie. Wszystko zgodnie z ideą lansowaną przez markę L’Oréal Paris od lat – pewność siebie jest czymś, czego warte są wszystkie kobiety i w czym każdej z nich jest zawsze do twarzy.

Sukienka 29 września trafi do sprzedaży w sklepie www.nudyess.com, do której zakupu będzie dodawany odcień True Match od L’Oréal Paris w nowej formule.

 

Notka prasowa

Materiał powstał we współpracy z lorealparis.pl

 

Zobacz komentarze (0)

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

© 2022 Stylowymag.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Przewiń w górę