Teraz Czytasz
Jaka dieta będzie najlepsza, gdy pracujesz cały czas na nocną zmianę?

Jaka dieta będzie najlepsza, gdy pracujesz cały czas na nocną zmianę?

Najłatwiej jest zbilansować dietę pracując na rano i to jeszcze do 15. wtedy podział na posiłki wydaje się jasny i w sumie niewiele się trzeba natrudzić, by wprowadzić zdrowy styl życia. Sytuacja jest trudniejsza, gdy pracuje się na kilka zmian, a najtrudniejsza, gdy pracuje się tylko i wyłącznie na nocą zmianę. A, jako że lubimy wyzwania doradzimy Wam jaka dieta będzie najlepsza, gdy pracujecie tylko i wyłącznie na nocną zmianę. Czas najwyższy przejść do konkretów.

Lekka dieta to podstawa

Na pewno powinniście stawiać na lekką dietę. Nie ma się co oszukiwać ciężkie jedzenie nikomu nie służy, a gdy w ciągu dnia więcej śpicie, a w nocy pracujecie, to Wasz metabolizm może być już zupełnie zaburzony. Dlatego też pamiętajcie, aby każdy posiłek był optymalnie lekki, czyli przygotowany na bazie lekkostrawnych produktów, które w miarę możliwości nie powinny być mocno przetworzone. Ogólnie zasada jest taka, że im bardziej naturalnie i ekologicznie, tylko lepiej. Ale to nadal nie wszystko, bo musicie też wiedzieć, że gdy odżywiacie się wieczorem czy w nocy, to Wasz metabolizm może szaleć i to do tego stopnia, że zwyczajnie zwolni, a przez bardzo łatwo mogą pojawić się nadprogramowe kilogramy. Stąd też musicie dbać o to, aby w diecie było sporo błonnika. Posiłki powinny być przede wszystkim oparte na warzywach, z dodatkiem np. kaszy czy ryżu. Do tego porcja mięsa czy ryb. Takie obiady będą dla Was i smaczne i pożywne. Z kolei na śniadanie warto jadać owoce. Można dodać do nich jogurt czy płatki owsiane. Jako przekąski dobrze sprawdzają się orzechy. Trzeba jeszcze pomyśleć o pożywnej kolacji, na którą można zjeść sałatki z dodatkiem ryby czy też owoców morza. Pojawia się tylko jeszcze jedno pytanie: jak znaleźć czas na przygotowywanie posiłków?

Bo życie należy sobie ułatwiać, a nie utrudniać, czyli wybierz dietę pudełkową

W myśl zasady, że życie należy sobie ułatwiać, a nie utrudniać niekoniecznie musicie spędzać czas gotując. Swoją drogą musielibyście nieźle się nagimnastykować, np. gotując zaraz po pracy obiad. Wiadomym jest, że pracując tylko na nocne zmiany można zmęczenie odczuwać bardziej. W końcu noc jest naturalną porą do spania, a nie pracy. Dlatego też dobrym wyborem, a wręcz idealnym właśnie dla Was będzie dieta pudełkowa. Wszystkie dania są nie tylko obłędnie smaczne, ale też bardzo zdrowe i do tego przygotowane na bazie najlepszej jakości produktów. Dzięki temu macie pewność, że wybieracie to, co najlepsze. Jednocześnie dania są różnorodne i tak zbilansowane, że nie musicie obawiać, że w Waszym organizmie pojawią się niedobory. Każdego dnia możecie liczyć na inne smaki. Gwarantujemy, że posiłki będą Wam smakować. Jednocześnie takie rozwiązanie, to duża oszczędność czasu, który możecie wykorzystać na hobby czy choćby jakąś aktywność fizyczną.

Jaką dietę pudełkową wybrać?

Jest wiele dostępnych diet pudełkowych. Na pewno znajdziecie coś dla siebie. Jeżeli lubicie i mięso i ryby, to najlepiej postawić na wersję balans. Z kolei jeżeli cenicie tylko smak ryby, to rzecz jasna wege plus ryba będzie najlepszym rozwiązaniem. Oczywiście dostępna jest też opcja typowo dla wegetarian czy wegan. Nawet osoby zmagające się z nietolerancją glutenu czy też uczuleniem na laktozę bez problemu znajdą dietę skierowaną typowo do nich. A jeżeli ćwiczycie i to nawet dużo, a do tego pracujecie fizycznie, wtedy Wasze zapotrzebowanie kaloryczne może być większe. I w Waszym przypadku najlepszym wyborem będzie dieta dla sportowców. Dania są bogatsze w białko, ale też bardziej kaloryczne. W razie pytań, czy wątpliwości zawsze też możecie skontaktować się z przedstawicielem firmy i poprosić o radę, którą na pewno otrzymacie.

Zachowaj kolejność

Skoro już wiecie co jeść i znacie wybór diet, to czas przejść do tego, jak to wszystko rozłożyć w czasie. Na pewno zaraz po przyjściu do domu powinniście zjeść śniadanie. Po około 6 godzinach snu możecie przejść do obiadu. A przed samym wyjściem do pracy warto zjeść kolacje. Z kolei w pracy, gdy macie przerwę, możecie zjeść deser czy drugie śniadanie. Jak widzicie kolejność jest nieco zachwiana, ale stosując się do niej macie pewność, że nie przytyjecie.

Zobacz komentarze (0)

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

© 2022 Stylowymag.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Przewiń w górę