„Kobiecy świat Gatty” odpowiada również na potrzeby najmłodszych dam i każdego roku przygotowuje dla nich nowe niespodzianki – kolekcje z ulubionymi bajkowymi bohaterami. Jesienią 2016 r. Gatta, kilka tygodni przed premierą animowanego hitu „Trolle” (DreamWorks) na który z niecierpliwością czekały dzieci na całym świecie, wprowadziła na rynek produkty z najnowszej kolekcji Cottoline z tytułowymi bohaterami filmu. Marka Gatta oprócz kooperacji z wytwórnią DreamWorks ma na swoim koncie m.in. współpracę z Monolith Films i The Walt Disney Company.
„Trolle” to nowy film wytwórni DreamWorks, która słynie z wyjątkowych animacji dla całej rodziny. Tuż przed premierą „Trolli” Gatta przygotowała kolekcje rajstop i skarpetek z tytułowymi bohaterami bajki.
„Nasza kolekcja jest wesoła, kolorowa, pełna energii jak film. Idealny na zimowe dni. Każda mała »kobietka« może mieć rajstopki i skarpetki z ulubionym bohaterem” – mówi Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta.
Wprowadzeniu na rynek kolekcji towarzyszyła kampania marketingowa, a produkty wspierała atrakcyjna witryna i materiały POS. Kolorowe i wesołe stworki stały się małymi idolami dzieci na całym świecie. To już kolejne takie działanie marki na przestrzeni kilku ostatnich lat.
Współpraca z Monolith Films , patronat filmowy i czytanie bajek
Gatta w 2012 r. została partnerem kinowego hitu „Królewna Śnieżka”. W ramach współpracy z Monolith Films polska marka przeprowadziła akcję promującą zarówno oglądanie, jak i czytanie bajek przez najmłodszych. Najważniejszym punktem współpracy był projekt „Królowa i Księżniczka moich marzeń”. Organizatorom zależało na tym, by rozbudzić wyobraźnię dzieci, dlatego zorganizowany został konkurs plastyczny, dzięki któremu mogli pokazać jak chcieliby, aby wyglądała ich wymarzona królewna. Akcja swoim zasięgiem objęła 400 szkół podstawowych w całej Polsce.
W towarzystwie bohaterów Disneya
Gatta w ramach kolekcji Cottoline od kilku sezonów dba także o wielbicieli bajek Disney’a. Na jesień i zimę (2013-2015 r.) marka zaproponowała modele z wizerunkiem kultowych postaci z bajek Disneya – uwielbianą przez dzieci Myszką Mini i kaczką Daisy, a także z popularnymi bohaterami chłopców z kreskówek „Auta” oraz „Samoloty”.
„Jako jedna z najbardziej znanych kobiecych marek na polskim rynku zależy nam na tworzeniu dobrych i funkcjonalnych produktów dla dorosłych kobiet, jak i dla tych »małych kobietek«, które odwiedzają nasze salony z rodzicami” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Nic tak nie cieszy maluchy jak produkty z ulubionymi bohaterami, dlatego regularnie wprowadzamy do sprzedaży nowe licencyjne kolekcje” – dodaje Anna Gołębicka.
Nie tylko modne wzory – marka stawia także na jakość
Warto dodać, że marka tworząc coraz to atrakcyjniejsze kolekcje dla dzieci, dba jednocześnie o wysoką klasę produktów.
„Każda nowa kolekcja Cottoline to nie tylko niezwykłe wzory, to także najwyższa jakość produktów. Rajstopy z kolekcji Cottoline wykonane są z najwyższej jakości bawełny, dzięki czemu są miękkie i wygodne. Natomiast dodatek elastanu sprawia, że produkty nie deformują się w trakcie użytkowania, łatwo się je zakłada i nawet po wielokrotnym praniu nie tracą swoich właściwości” – tłumaczy Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta. „Są to prawdopodobnie najwyższej jakości przyjazne dla dzieci rajstopy i skarpetki na rynku” – dodaje.
Ponadto produkty marki Gatta posiadają certyfikat Eko-Tex, który potwierdza, że wszystkie materiały użyte do ich produkcji nie zawierają szkodliwych substancji i są odpowiednie dla alergików.