Teraz Czytasz
Nowe oblicze codzienności wg Reserved

Nowe oblicze codzienności wg Reserved

Sezon wiosenny marka Reserved otwiera mocnym uderzeniem, jakim są oryginalne fotografie słynnego fotografa Maćka Kobielskiego. Kolekcja SS 2017 w jego obiektywie jest z jednej strony awangardowa, z drugiej naturalna, osadzona bardzo blisko codzienności.

Dresy, mroczny glamour, casual i militaria to tylko niektóre elementy jakie pojawiają się w ekstrawaganckiej kampanii Reserved. Fotografie ukazują to, co od lat jest wyznacznikiem stylu marki, ale tym razem w sposób wzbogacony o odrobinę awangardy. W stylizacjach króluje normcore, czyli ekstremalna zwyczajność. Mocny akcent sportowy styka się z elementami zapożyczonymi z buduaru, a w kolekcji męskiej, ze stylem militarnym.

Alternatywni modele i estetyka „bez retuszu” doskonale eksponują oryginalną koncepcję projektantów. Taki pomysł na kolekcję i kampanię, to nawiązanie do makro-trendu jakim jest naturalność, autentyzm i bunt przeciwko zmanipulowanej rzeczywistości mediów społecznościowych.

W projektach z nowej kolekcji odnajdziemy echo najważniejszych tendencji sezonu. Piżamy, sukienki-halki i dresy grają główną rolę w linii damskiej, ale nie brakuje też koszulowej bawełny, płaszczy w stylu retro, koronek i interesujących fasonów. Pojawiają się między innymi ubrania typu „dwa w jednym” np. swetry z falbankami imitującymi koszule, dwuwarstwowe topy, czy dresowe bluzy z doszytymi spódnicami. To samo szaleństwo charakteryzuje męską odsłonę kolekcji, która czerpie z ulicznych subkultur, świata militariów i zwyczajności. Klasyczne błękitne koszule pojawiają się w niej tak samo często jak podarte dżinsy, czy sprane drelichowe kurtki. Męska linia zdecydowanie stawia na swobodę, luz i indywidualizm w stylizacjach.

Reserved w sezonie SS 2017 szuka modowej awangardy tam, gdzie nikt się jej nie spodziewa: na ulicy małego miasteczka, w podwórkach blokowisk, przedwojennym kufrze z koronkami. W wizji projektantów sezon należy do odważnych i lubiących siebie. Nie ma już wyraźnego podziału na to co kobiece a co męskie, a granice między dobrym smakiem a złym gustem są płynne. W modzie nadszedł czas na autentyzm i indywidualizm, który nie zna granic.

fotograf: Maciek Kobielski | Warsaw Creatives

stylizacja: Karin Smeds | Link Details

makijaż: Wilson | Warsaw Creatives

fryzury: Michał Bielecki | Warsaw Creatives

scenografia: Anna Szczęsna

modelki: Amanda Murphy | IMG, Annely Bouma | Viva, Zofia Wrobel | Gaga Models

modele: Jaco van den Hoven | Kult Models, Simone Lini | AMQ

art director: Adam Babinek

marketing director: Agnieszka Łabuszewska

produkcja sesji: Warsaw Creatives

Zobacz komentarze (0)

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

© 2024 Stylowymag.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Przewiń w górę