Maffashion została twarzą realizowanej przez Kamikaze akcji #VividYourWinter. Promuje ona Vivid Matte Liquid – najmodniejsze w tym sezonie pomadki w płynie z matowym wykończeniem.
Główną zaletą Vivid Matte Liquid są intensywne kolory, do których odwołuje się kampania. Pozwalają one ożywić look i wyróżnić się z zimowej nudy, co wyraźnie widać w przygotowanych przez Kamikaze kreacjach graficznych nawiązujących do soczystych odcieni pomadek. Plusem Vivid Matte Liquid jest też płynna, kremowa konsystencja o nawilżających właściwościach, dzięki której aplikacja jest łatwa i komfortowa.
Stylizacje, looki makijażowe oraz essentiale, inspirowane sześcioma kolorami pomadek, specjalnie dla Maybelline New York Polska przygotowała Maffashion. Jedna z najbardziej wpływowych blogerek na świecie dała się zachwycić bogatej palecie barw Vivid Matte Liquid. Wykonane przez nią zestawienia modowe i make-upowe sfotografowano podczas zorganizowanej na potrzeby kampanii, wyjątkowej sesji zdjęciowej.
Kolorystyczne propozycje Maff zachęcają do własnych zabaw z kolorem, dzięki którym można wygrać atrakcyjne nagrody – 3 aparaty Snap i 30 zestawów pomadek. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy skomponować stylizację lub set nawiązujący do wybranego koloru Vivid Matte Liquid i wgrać zdjęcie na stronie akcji http://vividmatte.maybelline-konkurs.pl/ lub zamieścić je na Instagramie z hashtagami #vividyourwinter #maybelline #vividmatteliquid.
Akcja #VividYourWinter potrwa do 16.02. Towarzyszy jej kampania w digitalu z kreacjami autorstwa Kamikaze oraz działania globalne, które wsparte zostały wizerunkowo przez Gigi Hadid. Ciekawym kanałem promocji, zastosowanym przez łódzką agencję, jest wykorzystanie mechanizmu indaHash, który pozwolił na wywołanie buzzu w sieci wokół aktywacji. Mniejsi influencerzy stworzyli cenny content produktowy dostępny na Instagramie i dodatkowo zmotywowali followerów do zaprezentowania swoich essentiali w konkursie.