Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Szlachetny błękit i złote dodatki w kolekcji Badura Icons projektu Anety Kręglickiej

11 kwietnia w Reducie Banku Polskiego w Warszawie odbyła się oficjalna premiera drugiej już kolekcji zaprojektowanej przez ambasadorkę marki Badura, Anetę Kręglicką

Oprócz gwiazdy wieczoru, w wyjątkowych wnętrzach Reduty Banku Polskiego pojawiła się bohaterka kampanii Badury, Magdalena Frąckowiak, oraz największe osobistości ze świata mody i showbiznesu. Kapsułową kolekcję Badura Icons oraz kolekcję Badury na wiosnę/lato 2017 mieli okazję obejrzeć styliści i dziennikarze oraz zaproszone gwiazdy, które wystąpiły w butach z kolekcji Badura, m.in. Natalia Siwiec, Kamilla Baar, Paulina Sykut, Karolina Szostak, Katarzyna Warnke oraz Marieta Żukowska. Na premierze kolekcji pojawili się również znani polscy projektanci, m.in. Lidia Kalita, Maciej Zień oraz Zuzanna Wachowiak z marki Bizuu. Imprezę poprowadził Olivier Janiak, a muzyczną oprawę zapewniła Kasia Stankiewicz. Partnerami wydarzenia były marki Mincer, Exotic Cars i Cointreau oraz Karmello.

Ambasadorka marki oraz gwiazda kampanii reklamowej Badura Icons, Aneta Kręglicka, już po raz drugi podjęła się sztuki projektowania butów. Kolekcja Badura Icons na wiosnę/lato 2017 składa się z kilku modeli czółenek, sandałków oraz mokasynów, których wspólnym mianownikiem jest błękitna podeszwa z inicjałami projektantki.

Buty sygnowane nazwiskiem Anety Kręglickiej łączą unikalny styl ambasadorki marki i modowe trendy z wypracowywaną przez Badurę wiedzą na temat tworzenia obuwia. Wszystkie modele zostały wyprodukowane w nowoczesnej fabryce marki w Wadowicach, dzięki czemu buty są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o detale. Kapsułowa linia jest jednocześnie spójna z wizerunkiem Anety Kręglickiej.

Oprócz tego, że jestem ambasadorką marki, mam też okazję projektować kolekcje, co jest kluczową wartością całego przedsięwzięcia. Cieszę się, że Badura dała mi możliwość stworzenia projektów każdego modelu i decydowania o najdrobniejszych szczegółach, które są najbardziej istotnym elementem kolekcji. W tym sezonie w swoich projektach powracam do lat 70., które są mi bardzo bliskie. To równocześnie kobiecy, ale i dziewczęcy trend. Jednocześnie starałam się zestawić charakterystyczny klimat lat 70. z ponadczasową klasyką – powiedziała ambasadorka marki Badura, Aneta Kręglicka.

W kapsułowej kolekcji znalazły się modele butów, które nawiązują do stylu Anety Kręglickiej, ale są też odpowiedzią na potrzeby klientek marki Badura. Oprócz czółenek i sandałków na szpilce, w kolekcji nie zabrakło więc mokasynów i sportowych sneakersów. Inspiracje latami 70. są widoczne szczególnie w modelach z wyrazistymi, złotymi klamrami zapinanymi na kostce. Wszystkie modele butów wyróżniają się wysokiej jakości podeszwą, która została wykonana z barwionej na błękitno skóry. Ten odcień to charakterystyczny akcent kolekcji Badura Icons, nawiązujący do koloru oczu ambasadorki marki.

To już druga autorska kolekcja dla marki Badura, którą miałam przyjemność zaprojektować. Projekt Badura Icons ma w swoim założeniu odzwierciedlać mój styl, ale ma być również czymś interesującym i oryginalnym dla kobiet, które poszukują w butach czegoś więcej niż sezonowych trendów. Ponownie skupiłam się więc na takich elementach jak klasyczna linia butów, szlachetna kolorystyka i nietuzinkowe zdobienia, a równocześnie zadbałam o wygodę i różnorodność dostępnych modeli. Mam nadzieję, że podobnie jak w poprzednim sezonie, kolekcja przypadnie do gustu kobietom, które kochają modę, a buty są dla nich równie istotne jak pozostała część stylizacji – dodała Aneta Kręglicka.

Charakterystycznym modelem w kolekcji Badura Icons są sandałki zapinane na złote klamerki. Sandały dostępne są zarówno w wersji na niskim obcasie, jak i wysokiej szpilce lub masywnym słupku, w czarnym lub białym wydaniu. Dzięki złotym klamrom i delikatnym łańcuszkom klasyczna linia butów zyskuje efekt glamour. W kolekcji pojawiły się też dwukolorowe czółenka na wyższej szpilce, w czarno-białej i błękitno-białej wersji. Ich mocno wycięty krój i zapięcie na kostce, oraz subtelny dodatek koloru na przodzie buta sprawia, że są doskonałym uzupełnieniem wiosenno-letnich stylizacji.

Typowo wiosenną odsłoną kolekcji Badura Icons są mokasyny i sneakersy, które wpisują się w trendy na sezon wiosna/lato. Mokasyny utrzymane w kolorze eleganckiej bieli nabrały rockowego charakteru dzięki drobnym nitom, widocznym zarówno na pasku zdobiącym przód buta, jak i podeszwie. Złote elementy pojawiły się też w modelu sneakersów na niewielkiej platformie, wykonanych z licowej skóry.


s/2017/04/Sandra-Staniszewska.jpg” alt=”” width=”820″ height=”1232″ class=”aligncenter size-full wp-image-5826″ />

Bardzo cenię marki z tradycjami, a Badura jest niewątpliwie taką marką. Jest to firma z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, prowadzona przez rodzinę. W Badurze bardzo dużo uwagi i serca poświęca się jakości, co widać również w zaprojektowanej przeze mnie kolekcji – powiedziała Aneta Kręglicka.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *