Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„Poznaj moc koloru”z Agnieszką Woźniak-Starak i Margaret

Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych[1] będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digitalu. W kampanii i nowym spocie pojawią się  Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak.

Marka Semilac, która w ciągu 5 lat podbiła polski rynek lakierów hybrydowych, utrzymuje pozycję lidera, kreując nieszablonowe działania, również w zakresie działań marketingowych. Kampania 360, której oficjalny start przypada na 25 maja wraz z premierą nowego spotu, zyskuje nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które nawiązuje do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. Ubiegłoroczne motto brzmiące „Najlepszy kolor to trwały kolor” będzie również podkreślane
w regularnej komunikacji, stając się wyróżnikiem dla całej marki. Nowe, szeroko zakrojone działania, poza atrybutami produktów, podkreślą również mocną pozycję firmy na rynku. W kampanii pojawią się znane twarze – Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.

Obie gwiazdy wyznaczają i kreują trendy, będąc uosobieniem nowoczesnych, silnych i świadomych kobiet. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter marki Semilac i podkreśla jej profesjonalizm. W najnowszej reklamie, która już dzisiaj pojawi się w topowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gwiazdy wcielą się w role kultowych bohaterek ze świata filmu – mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu marki Semilac. – Liczymy, że nasza reklama, dzięki swojej nieszablonowej formie i stylistyce, wzbudzi szerokie zainteresowanie widzów – dodaje.

SEMILAC – EKSPERT OD ZDROWYCH I PIĘKNYCH PAZNOKCI

Semilac to polska marka należąca do spółki Nesperta Sp. z o.o.

Marka Semilac oferuje:

  • Lakiery hybrydowe
  • Lakiery klasyczne
  • Żele: linia smart oraz ekspert, żele kolorowe
  • Preparaty i oliwki pielęgnacyjne
  • Akcesoria m.in.: pędzelki do zdobień, pilniki, fartuszki.
  • Płyny
  • Urządzenia do paznokci takie jak lampy LED, UV

 

[1] *Według badań Kantar Millward Brown, aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

 

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *